23 Ocak 2016 Cumartesi

Çalışan Kanal Onaylama Sistemi Youtube Kanal Doğrulama

             Merhaba arkadaşlar pc akademiye hoş geldiniz bugun ki makalemde sizlere youtube facebok twitter ve diğer sosyal medya hesaplarında numara ile onaylama sistemini anlatacağım




sistemimizin adı RingRing bu sistem daha çok youtube den para kazananlar tarafından kullanılsa da diğer sosyal medya hesaplarını onaylamak adınada kullanılabilir.
Kendim test ettiğim ve kullandığım çalışan nadir sistemler arasındadır.sistemi kullanması çok basit sizlere kullanımını anlatan videomuzu izlemeye davet ediyorum umarım beğenirsiniz.çok işinize yarayacak bu sistemi herkese tavsiye ederim buyrun videomuzu izleyerek videodaki adımları uygulayarak kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.

başka bir makalede görüşmek üzere hoş çakalın.












5 yorum:

  1. Merhabalar öncelikle video için teşekkürler sayenizde facebook hesabımı onayladım böyle yararlı paylaşımlarınızı bekliyorum +repp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler işinize yaradıysa sevindim

      Sil
  2. Teşekkürler emeğinize saglik

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler emeğinize saglik

    YanıtlaSil

PC AKADEMİ OFFİCAL

Kripto Para Birimleri Hakkında Herşey

Kripto Para Birimleri Hakkında Herşey Kripto para birimleri dediğimizde aklımıza ilk olarak gelen isim Bitcoin  para birimi oluyor.Bu p...